Шановні студенти групи 3АФ,
протягом дистанційного тижня
виконайте наступні завдання:
Тема 6. Органи кровообігу. Будова серця.
Модуль 4. Теоретична анатомія серцево-судинної системи
Змістовий модуль 5. Теоретична анатомія серцево-судинної системи
Тема 6. Органи кровообігу. Будова серця.
Тема 7. Кровоносні судини.
Тема 8. Практична робота «Судини великого кола кровообігу».
Самостійна робота "Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на серцево-судинну систему".
ЗАКОНСПЕКТУВАТИ НАСТУПНІ ТЕМИ:
Тема 10.
Загальна характеристика нервової системи.
Спинний мозок.
Тема 11.
Головний мозок.
Тема 12.
Провідні шляхи спинного і головного мозку. Периферична нервова система.
Контроль змістового модуля
Контроль змістового модуля
(після карантину студенти в індивідуальному порядку розказують, користуючись макетом , будову головного мозку)
ЗАКОНСПЕКТУВАТИ: Тема 14. Зорова сенсорна система. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на зорову систему.
ЗАКОНСПЕКТУВАТИ: Тема 15. Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на сенсорні системи руху, дотику, температури, болю. Сенсорні системи смаку і нюху.
Змістовий модуль Сприйняття
інформації нервовою системою. Сенсорні системи
ЗАКОНСПЕКТУВАТИ: Тема
13. Загальна характеристика сенсорних систем.
Слухова та вестибулярна сенсорні системи. Вплив екологічних,
психологічних, військових факторів на слухову та вестибулярну систему.ЗАКОНСПЕКТУВАТИ: Тема 14. Зорова сенсорна система. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на зорову систему.
ЗАКОНСПЕКТУВАТИ: Тема 15. Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю. Вплив екологічних, психологічних, військових факторів на сенсорні системи руху, дотику, температури, болю. Сенсорні системи смаку і нюху.
ВСІ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: annashevireva8@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий